Thursday, July 19, 2007

lalat

"Ko tau tak.. malam2 semua lalat pergi mana?" tanya TuTak pada aku...
"aku dah cari kalau malam je mesti lalat dah x ade, pelik betul la... "
"Aku dah tanya semua org tapi semua x blh jawap.."

Satu persoalan yg aku rasa ada betulnya.. Pas tu setiap malam kalau aku kuar aku akan tgok kalau ada lalat kat mana2 tp langau ada laa..... tempat sampah ke restoran mamak ke.. mana2 la semua x ade..

Aku cite ni sebab minggu lepas aku lepak cafe abang aku ni.. aku buat best punye kopi-O kaw.. dah tinggal setengah ada org order kuey tiaw goreng.. soo aku pun masuk la dapor nak masak..

Siap jee.. aku pun trus capai gelas td nak minum la.. bibir aku ngan bibir gelas pun bertaut.. aku pejamkan mata aku layan stim.. tiba2 aku rasa ada anasir lain dlm mulut aku... aku gigit2.. aku rasa benda tu lembek bentuknye bulat2 .. sah bukan habuk kopi.. aku ludah.. puuiee.. cisss LALAT!!! aku terus rasa nak muntah.. bedebah punye lalat.. What the F....

4 comments:

Komik-M said...
This comment has been removed by the author.
Mat Jan said...

at the end of the day, ko tak tau jugak mana lalat pegi malam-malam....

Komik-M said...
This comment has been removed by the author.
Hisham Blog said...

Eiii... kau tergigit lalat... Kesian sapa yg bercium mulut ngan kau nanti... eee...