Monday, July 23, 2007

En. tikus


3 ekor tikus masuk ke dlm sebuah bar... lalu mereka memilih untuk duduk di maja panjang yg berhadapan dengan bartender...tikus yg pertama meminta segelas tequila, menongangnya senafas dan menghempaskan gelas ke atas meja seraya berkata..

"Aku kalau jumpa jerat tikus, mula2 aku akan baring atasnya kemudian aku usik2 picu jerat tu dengan ekor aku... bila besi pengepit tu mula nak megepit.. aku pun cepat2 tangkap dan aku mula melakukan senaman.." kata tikus pertama sambil senyum bangga...

Tikus yg kedua meminta 2 gelas Bourbon whiskey dan menghabiskannya semua sekali lalu menghempaskan gelas ke atas meja dengan kuat.. hampir2 pecah gelas tersebut... dan berkata..

"Malam2 aku akan merayau dan mencari racun tikus.. aku akan kumpulkan semuanya... pagi esok aku akan campurkan dengan kopi untuk aku buat sarapan.." Bicaranya sambil ketawa mengejek...

Tikus yg ketiga mengorder segelas beer dan terus berkata..

"Hentikanlah semua temberang ni..cakap besar je korang " lalu menggelonsor turun dari kerusi..

"ko nak kemana?" tanya tikus pertama dan kedua..

"balik!!! aku nak balik belasah kucing kat umah tu!!!.."

hahahaha.... (moral jgn minum arak..HARAM)

No comments: