Monday, August 18, 2008

WE@Kuantan


Minggu lepas aku ke Kuantan menghadiri Majlis Perkahwinan Mail dan pasangannya. Aku bertolak dari Janda Baik pukul 9.00 am dan sampai di Kuantan 12.00 pm dan berhenti di Petronas sebelum Tol bentong untuk mengisi minyak. Soo nak dijadikan cerita, aku dah janji dengan fara yang kami akan bersarapan di Pekan Karak, tapi tak tahu macam mana tak ada plak kedai yang selera aku nak singgah, jadi aku terus besit kereta ke Temerloh. Sampai di R&R Temerloh aku perasan dari jauh ada kertas terlipat rapi di atas jalan. Sah Duit!!! yang aku nampak duit tu memang not Rm50. Aku berhentikan kereta dan toleh kiri dan kanan. Tidak ada sesiapa pun. (korang tau la pastu aku buat apa). Aku kira jumpa semuanya Rm85.00. Aku berfikir, nak buat apa dengan duit jumpa ni. nak buang tak baik, inikan rezeki, tapi ini bukan duit aku.
Hmm...


Ini sekitar gambar aku di Bandar Kuantan dan semasa disana korang jangan tak percaya aku boleh terserempak dengan abang aku ijat. See Ya! Chow!

Album Picasa Aku.

http://picasaweb.google.com/artiswork69/Kuantan2Ogos2008

1 comment:

Taufik said...

Salam,

Saya nak tahu di mana arah tuju ke Andak's Place jungle kefe di janda baik tuh?