Sunday, February 24, 2008

Undilah Aku



Gambar aku dicuri oleh paparazi menghiasi cover TIME

8 comments:

Eddie Putera said...

oi tak aci..ko lom menang tapi dah keluar Time..Ko leh introduce reporter Time tu kat aku tak ? .. Aku ni, Harian Metro pun tak nak amik gamabar...

Kak Diela said...

Iwan...selalu org buat pemutihan bahagian muka...tapi awat hang bahagian leher jer? Nak bertanding kena berseri..macam Khir Toyo...makan tempe ajer!

Truckster said...

slamat bertanding bro....dari gua calon parlimen Lumut P074


http://apa-saje.blogspot.com/

Truckster said...

saya sebagai wakil pundak bg parlimen P074 Lumut.bukan berniat ingin belot atau merampas kuasa mutlak presiden YB Pazuzu.tetapi kenyataan itu adalah secebis kecil rasa terkilan di dalam hati ini dengan hilangnya YB pazuzu selama beberapa hari ini….,

saya ingatkan dia sudah berbincang dgn Paklah & K.JEWS…bagi pengabungan parti pundak ke dlm BN(sebab melalui personal spy yg saya upah untuk mengikuti gerak-geri YB Pazuzu, dia kelihatan bergitu enak lepak2 dgn Paklah&Kjews di sebuah PUB terkenal di Ibukota)…dan sekarang terbukti bahawa dakwaan itu adalah tidak benar..dan saya memohon maaf atas percubaan merampas kuasa itu….

saya juga terharu…dgn kepercayaan YB Pazuzu dan akan setia di bawah kepimpinannya saya berjanji…

regards,
Truckster
http://apa-saje.blogspot.com/

johor johor kite said...

kalo aku undi ko camna undi nak rosak? kalo undi tak rosak camna nak menang?

Unknown said...

Kalau menang aku belanja mcD!

Ney Joe said...

**pensan!

Unknown said...

wronto, jadi ke projek 31 ogos ni???
BUNTANG PARTI PT 2 / METAL RIMBA JAM SAMPAI LEBAM..