Monday, September 3, 2007

kasut Adidas hitam

Kasut adidas warna hitam clasic.. hmm... selesanya dipakai.. diperbuat 80% dari kulit.. baru beli april yg lepas.. aku pernah berlagak dihadapan kawan2 dengan membakarnya dengan lighter.. hebat betul kulit tu tak terbakar langsung.. memang kulit original.. aku selasa memakainya ke pejabat mahu pun kemana-mana.. dating.. ke kelas mahu pun ke kedai.. di beli di sungei wang plaza dengan harga yg agak mahal.. tetapi berpatutan dengan kualiti dan rupanya..

Semalam.. Aku melangkah dengan penuh keyakinan dalam pukul 4.30 pm menuju ke stationery untuk membeli pen drive.. kembali ke pejabat 30 min kemudian dan aku meningalkannya dia luar di tempat biasa aku tinggalkan.. Hati aku tak berapa sedap nak meninggalkannya sendirian..

15 min kemudian aku dapati dia telah pun dilarikan orang.. Arrgghhh!!!! WHAT THE F... Maki aku didlm hati... Aku sumpah sape yg curi kasut aku dia tak kan kahwin sampai bila2.. padan muka ko ... #&%*$@.. Amin..

“Cilako betul pencuri tu” Ujar wanzu berang tiba-tiba

“Apa? Kena curi?” Habaq matjan sambil membulatkan mata terkejut.

“Kenapa boot aku dia tak ambik” Kata sham.. Kasut ko buruk sebab tu dia tak nak.. :)


Aku dah beli kasutbaru.. hah.. ko curi la lagi kalau berani.. Pencuri hampeh!!!
kawan2 semua hati2 lah..

4 comments:

Mat Jan said...

sabarlah anta,

ana juga pernah kehilangan kasut mahal sebanyak dua kali.

sekali hilang kasut cross colors, di rumah sewa di shah alam.

sekali hilang kasut nike di masjid kampung baru.

semenjak itu, ana tidak pakai kasut mahal lagi. ana pakai selipar saja. padan muka pencuri kasut!

art_iswork said...

hahaha...
i will take your advice Bro.. thzz

Imran Azmi said...

Niat sedekah saja la.. :)

Unknown said...

sian iwan.

adidas superstar tu macam dah takde jodoh dah ngan iwan.

harap2 orang yang pakai kasut tu lepas ni dapat kudis satu badan. pehtu nanah2 kuar dari kuku dia. pehtu kene gangren. pehtu kene potongs.

miahhahahhaha